Translate

lördag 9 december 2017

HUNGRY FOR HITS.com



Då var det dags för HUNGRY FOR HITS.
Ägaren Klara är utomordentligt duktig som har designat denna otroligt bra T E site.
Jag behöver inte förklara varför, klicka bara på länken ovan så får du träffa Klara i en video, där hon presenterar sitt fina program. Och det gör hon utmärkt med glimten i ögat. Dessutom är videon textad, så jag som inte är så bra på engelska, när jag bara lyssnar,  har stor glädje av detta. Klara är suverän, den bästa presentationen jag har sett och lyssnat på. Kolla in den och registrera dig samtidigt. Det är gratis, men vill du så kan du uppgradera dig.

Och naturligtvis får hon 5 stjärnor av 5.

Det jag inte tycker om i HFH är de flygande frukter med mera som då och då dyker upp, och då ska du klicka på dem och få en liten bonus. Men det beror helt och hållet på mig att jag ogillar detta, för jag är handikappad och kan bara använda en hand. Jag har en laptop utan mus så det är lite svårt att träffa rätt. Jag är dessutom högerhänt och det är den handen som är ur funktion.

Du kan också klicka på rubriken för att möta Klara.
Gör det med en gång, Du blir förälskad ... 💖 👍


Inga kommentarer: