Translate

tisdag 22 augusti 2017

VIRUS PÅ TRAFFIC AD BAR

Det var inte datorn det var fel på, men däremot var den smittad från TRAFFIC AD BAR på VIRUS.  Jag rapporterar när mitt virusprogram säger att en viss annons är smittad men INGET HÄNDER. Jag trodde att TAB skulle ta bort den annonsen, men icke. Så nu använder jag inte längre Chrome. Istället blir det AVAST, där blockerar de automatiskt virusdrabbade sidor. (AVAST är mitt antivirus-program).

Jag använde mig av Remage Repair för att rensa min dator. Och nu fungerar den jättebra och fort går det. Så om du inte har den, så ladda ner REmage Repair. Jag rekommenderar den till 100%.

Men det tar lång tid, så jag fick använda en gammal laptop som gick SÅ långsamt. Så jag höll på att somna.

Nu är det en ny dag och solen skiner, så det blir säkert en härlig augustidag.



HOPPAS DU FÅR EN SKÖN DAG!

Inga kommentarer: