Translate

torsdag 3 november 2016

Stackars människor...

Igår begravdes min Älskade Mamma.



Jag kunde inte följa Mamma därför att jag är sjuk. Det är jag mycket, mycket ledsen över. Jag lider av bland annat dåliga nerver och har fått flera ångestattacker. Jag kunde inte följa med för jag ville inte förstöra begravningen med fler attacker.

Men nu har jag bara min äldre bror kvar och det är jag glad för, att jag har honom och hans kvinna.

Jag hade en syster, hon lever fortfarande, men vill inte veta av mej, eller om det är hennes make. Han ska alltid få sin vilja fram och det har han fått. Hela systers familj, med barn och barnbarn bor i ett samhälle och styr och ställer. Det bryr jag mej inte om, men så som det är nu när min Mamma har gått bort tycker jag att syster kunde höra av sej. Icke! Jag kan inte ringa till henne, hon har hemligt telefonnummer. Undrar vem som har bestämt det...


Tack för ordet!

Inga kommentarer: